" Unless you have found your natural inclination your life is going to be a long, long tragedy, from the cradle to the grave. The only people who have been blissful in the world are the people who have lived according to their own intuition and have rebelled against any effort by others to impose their ideas. Howsoever valuable those ideas may be, they are useless because they are not yours. The only significant idea is that which arises in you, grows in you, blossoms in you. " Osho.

Click on photo ! And be happy !

Tuesday, July 14, 2009

Focused Hunter

4 comments:

Cora said...

Nice :) Unde faci tu pozele alea cu cai ?? Ca stau si ma uit la ele minute in sir :) Si inca ceva : ai niste neimpliniri implinibile :):)

lupul alb said...

Caii si cainii sunt prietenii mei. Mai buni decat oamenii.
Pozele le fac pe unde apuc.
Ceea ce vezi aici sunt facute in Prater.
Chiar ma gandeam la un moment dat sa fac un album comparativ, caii de afara si caii romanesti.
Iar neimplinirile....Nu am timp sa le implinesc. Din pacate.

Cora said...

:) acum am citit raspunsul...Ca personalitate, stiu ca , de exemplu, caii din Germania sunt mult mai blanzi si mai docili ca cei de la noi, mai stresati... oare s-ar vedea asta in album ?:)
Si nu uita : exista UN timp pentru toate...:)

lupul alb said...

Cora, am inceput deja sa lucrez la subiect.
Rezultatele se vor vedea zilele urmatoare.
Multumesc pentru aducerea-aminte. Incepusem de catva timp sa-mi ies din....serenitate,sa spunem. :)